توضیحات

باشگاه مشتریان، پلتفرمی حرفه ای جهت ثبت نام مشتریان یک مجموعه، صدور صورت حساب و تخصیص اعتبار، امتیاز و هدیه بر اساس خریدها از شعبات مختلف، روزهای تولد و… می باشد.

مدیریت مشتریان، محصولات، شعب، ایجاد و مدیریت طرح ها و سناریوها، ایجاد و مدیریت اعتبارات، امتیازات و هدیه ها،  ایجاد و مدیریت صورت حساب ها و… بخشی از امکانات این پلتفرم است.

 

مدیریت مشتریان

لیست مشتریان در این بخش قرار دارد و می توان مشتری جدید هم به این بخش، با در نظر گرفتن فیلدهای اصلی مانند نام و نام خانوادگی، شماره مشتری، گروه مشتری، جنسیت و... را اضافه کرد. موارد اضافی شامل تاریخ تولد، شماره ثابت، استان یا شهر و... می باشد.

 

مدیریت گروه مشتریان

در این بخش می‌توان گروه های مشتری با نام، آیکون و تصاویر مختلف ایجاد کرد و کاربران مختلف را در گروه مربوطه قرار داد.

 

محصولات (خدمات)

هر محصول یا خدمت که ثبت و تعریف می‌گردد؛ به شعبه خاصی تخصیص داده می شود و ادمین هر شعبه فقط به محصولات همان شعبه دسترسی دارد.

هنگام تعریف محصول، کد محصول، نام فارسی و انگلیسی محصول، قیمت، توضیحات و وضعیت فعال بودن یا نبودن آن مشخص می‌گردد.

 

شعب

امکان تعریف شعب به تعداد نامحدود به همراه نام و تصویر آن وجود دارد. تعداد مشتریان و طرح های هر شعبه هم در این بخش نمایش داده می‌شود.

 

طرح ها و سناریوها

بحث اصلی یک باشگاه مشتری، طرح ها و سناریوهاست؛ این که با چه ساختاری و چه ظرایطی به کاربرها و مشتریان اعتبار بدهیم.

هنگام ایجاد یک طرح اعتباری جدید، مواردی مانند عنوان طرح، تاریخ شروع/پایان، شعبه های اجرا کننده، گروه های مشتری، توضیحات، وضعیت فعال بودن/نبودن و در نهایت دسته بندی طرح تعیین می‌گردد.

 

اعتبارات

در این بخش اعتبارات تخصیص داده شده به مشتریان که به صورت اتوماتیک توسط اپراتور ثبت شده، لیست شده و نمایش داده می‌شود. همچنین قابلیت افزایش یا کاهش اعتبار به صورت دستی هم در این قسمت وجود دارد. این قسمت بسیار ساده در نظر گرفته شده است.

 

امتیازات

در این بخش امتیازات مشتریان نمایش داده می‌شود که مشتریان می‌توانند امتیاز خود را تبدیل به اعتبار یا محصول کنند. همچنین قابلیت افزایش یا کاهش امتیاز به صورت دستی هم در این قسمت وجود دارد. بخش امتیازات نیز مانند اعتبارات بسیار ساده در نظر گرفته شده است تا بتوان به سادگی امتیازات را مدیریت و مشاهده کرد یا تغییر داد.

 

هدیه ها

هدیه ها که 3 مدل هستند، جزء اصلی سیستم باشگاه مشتریان به شمار می روند:

هدیه سفارشی

هدیه ای عمومی که از جنس اعتبار و یا محصول می‌تواند باشد. در این بخش، امتیاز لازم برای گرفتن هدیه و شرایط دریافت هدیه اعتباری مثل مهلت استفاده، شعبه دریافت، روش ارسال پیام، توضیحات و وضعیت فعال یا غیر فعال بودن هدیه تعیین و ثبت می‌گردد). برای هدیه اعتباری، در صورت تمام شدن مهلت زمان استفاده، اعتبار هدیه به صورت خودکار از اعتبار فرد کاسته خواهد شد. همچنین برای هدیه های فیزیکی (کالا یا محصول)، مشتری باید به صورت حضوری در مدت تعیین شده، هدیه خود را دریافت کند و یا درخواست کند برایش ارسال شود.

هدیه تولد

این هدیه به صورت اعتبار، کالا یا محصول و حتی امتیاز می‌تواند باشد. این هدیه که اتوماتیک در روز تولد مشتریان به آن ها تعلق بگیرد، می‌توان تعیین کرد که پیامش به چه طریقی و در چه زمانی (روز تولد یا روز قبل از تولد) برای کاربران ارسال شود.

هدیه عضویت 

این هدیه به صورت اعتبار، کالا یا محصول و حتی امتیاز می‌تواند باشد. این هدیه را می‌توان تعیین کرد که زمانی که مشتری جدیدی در باشگاه مشتریان عضو شد، به صورت خودکار به او تعلق بگیرد.

 

صورت حساب ها

در این بخش صورت حساب‌های مشتریان، طرح ها و جوایز و تاریخچه آنها دیده می‌شود.

در این قسمت صورت حسابها، مجموع صورت حساب ها، اعتبار کلی، جزئیات اعتباری و این که در کدوم شعب، اعتبار قابل استفاده دارد، وجود دارد. در بخش جوایز فعال، درخواست طرحی را که انتخاب کردید به همراه وضعیت آن (استفاده شده یا نشده) به نمایش درمی‌آید

 

کاربران، نقش ها و دسترسی ها

در این بخش می‌توان لیست کاربران (شامل ادمین ها و مشتریان) به همراه نقش، نام کاربری، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ایمیل و تصویر پروفایل را مشاهده یا ویرایش کرد.

قابلیت تعریف نقش های مختلف با دسترسی های مختلف در این پلتفرم وجود دارد.

تکنولوژی ها
Laravel
PHP
Plesk
Google Analytics
نظرات (0)
Loading
ثبت نظر
مشاهده نظرات
نظرات کاربران
توضیحات
گالری
تکنولوژی ها
ویدئو
نظرات