توضیحات

ثبت و رصد سفارش، تعداد بالای سفارش‌ها و مشتری‌ها ، پراکندگی جغرافیایی و... از جمله مواردی هستند که شرکت های پخش سرد با آن مواجه هستند. به همین دلیل سرعت بالا، دقت و رصد این فرایندها از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت دانش بنیان فناوری و مدیریت روز ایرانیان که سابقه طولانی درخشانی در طراحی و راه اندازی انواع وبسایت‌ها، نرم افزارها و پلتفرم‌های مختلف دارد در این عرصه نیز پا به قدم گذاشته و یک پلتفرم حرفه ای مخصوص شرکت های پخش طراحی کرده است.

طراحی نرم افزار حرفه ای پخش سرد، امکان تعریف، رصد و مدیریت مشتریان و محصولات و سفارش گیری آن ها از کارخانه تا فروشنده ها به تفکیک مشتریان در آن تدارک دیده شده است. تمام امکانات و ویژگی‌های مورد نیاز یک شرکت پخش سرد، در این پلتفرم تدارک دیده شده که تعددی از آن ها در ادامه آورده شده اند:

 

امکانات پلتفرم در بخش محصولات، فروش و مارکتینگ

 

  • تعریف و بارگزاری تمامی محصولات به همراه ویژگی های (قیمت، وزن و...)
  • دسته بندی و چیدمان محصولات
  • کارتابل سفارشات
  • تعریف و مدیریت پرسنل و مشتریان
  • طبقه بندی و تفکیک سفارشات (تایید نشده، تایید شده، آماده ارسال، ارسال شده، حذف شده و...) با شرح زمان و جزییات
  • امکان تعریف حد مجاز و محدودیت سفارش بر اساس محصولات و مشتریان و...

 

امکانات پلتفرم در بخش ترابری، چیدمان و انبارداری

  • مدیریت ترابری و چیدمان، کارتابل سفارشات
  • طبقه بندی و تفکیک سفارشات (تایید نشده، تایید شده، آماده ارسال)
  • مدیریت توزین و آرشیو چیدمان

 

امکانات پلتفرم در بخش توزیع، حمل و ارسال

  • امکان تعریف استان‌ها، شهرها و محله ها
  • تعریف و مدیریت انواع وسایل نقلیه برای توزیع، حمل و ارسال محصولات

 

تعریف سطوح دسترسی

امکان تعیین سطح دسترسی، یکی از امکانات مهم و مورد نیاز هر پلتفرم است. در سامانه پخش سرد نیز این مکان به صورت حرفه ای گذاشته شده است؛ می‌توان نقش های مختلف با دسترسی‌های محدود و مشخص را تعریف کرد و کاربران را به این نقش‌ها تخصیص داد؛ به عبارت دیگر برای تمامی قسمت‌های سامانه، دسترسی تعیین شده است تا فقط کاربران مربوطه بتوانند به آن بخش دسترسی داشته باشند. همچنین امکان تعریف و کاستومایز دسترسی های خارج از نقش برای کاربران فراهم شده است.

 

ورود اطلاعات با اکسل

یکی از مشکلات پلتفرم هایی که دارای داده های زیادی هستند (مانند محصولات، مشتریان و...)، زمان بر بودن تعریف محصولات و مشتریان است. در این پلتفرم امکان وارد کردن محصولات و مشتریان با فایل اکسل هم وجود دارد تا در کوتاه ترین زمان بتوان داده های جدید را وارد و یا به صورت جمعی ویرایش کرد.

 

سایر ویژگی‌ها

قابلیت تحلیل سفارشات: در این قسمت که فارغ از سفارش‌هاست، امکان تهیه گزارش بر اساس تجمیع سفارشات بر حسب روز و نوع محصول دسته بندی را می‌دهد تا در مورد میزان تولید تا تاریخ مشخص، تصمیم گیری شود.

سیستم پیامرسانی: یک پلتفرم پخش سرد، باید دارای سیستم پیامرسانی و اطلاع رسانی باشد. در این پلتفرم امکان ارسال پیام به تمام مشتریان و یا برخی مشتریان انتخابی وجود دارد. 

سرعت بالا و محیط روان: سادگی داشبرد و پلن، برای تمام کاربران پلتفرم (چه ادمین و چه مشتریان)، هم در دسکتاپ و هم در گوشی، سرعت بالای انجام فرایندها، مبهم نبودن و واضح و ساده بودن بخش ها و... از مزایای این پلتفرم است

پشتیبانی بلندمدت: امکان استفاده از پشتیبانی بلند مدت و فوری، در صورت بروز هر گونه اختلال یا باگ های احتمالی

بروزرسانی مداوم: پلتفرم پخش سرد، همواره با امکانات جدیدتر، سرعت بالاتر و رفع باگ های احتمالی بروزرسانی شده و این بروزرسانی با اطلاع رسانی و موافقت کاربران این پلتفرم، در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

تکنولوژی ها
PHP
Plesk
نظرات (0)
Loading
ثبت نظر
مشاهده نظرات
نظرات کاربران
توضیحات
گالری
تکنولوژی ها
ویدئو
نظرات